ПАМ'ЯТКА БАТЬКАМ ВІД ДИТИНИ 25 дитячих прохань

§  не розбещуйте мене, цим ви мене псуєте. Я дуже добре знаю, що не обов'язково надавати мені все, що я вимагаю. Я просто випробовую вас;
§ не бійтесь бути вимогливими зі мною. Я надаю перевагу саме такому підходу. Це дозволяє мені визначатись;
§ не покладайтесь на силу у стосунках зі мною. Це привчить мене до того, що вважати слід лише на силу. Я відгукнусь з більшою готовністю на ваші ініціативи;
§ не будьте непослідовними. Це збиває мене з пантелику і змушує вперто намагатися у всіх випадках залишити останнє слово за собою;
§ не давайте обіцянок, яких ви не зможете виконати — це похитне мою віру у вас;
§  не піддавайтесь на мої провокації, коли я кажу або роблю щось тільки для того, щоб роздратувати вас. А то надалі я намагатимуся досягти ще більших перемог;
§  не засмучуйтесь занадто від моїх слів: «Я вас ненавиджу». Я не це маю на увазі. Я просто хочу, щоб ви пошкодували за тим, що мені зробили;
§  не змушуйте мене почувати себе меншим, ніж я є насправді. Я відіграюся над вами за те, ставши «плаксою»;
§  не робіть для мене і за мене те, що я у змозі зробити сам: я використовуватиму вас як обслугу;
§  не дозволяйте моїм «поганим звичкам» притягувати до мене надмірну частку вашої уваги. Це тільки надихне мене на їх продовження;
§  не нарікайте на мене у присутності сторонніх людей. Я зверну більше уваги на ваше зауваження, якщо ви скажете мені все спокійно віч-на-віч;
§  не намагайтеся обговорювати мою поведінку у самий розпал конфлікту. За деякими об'єктивними причинами мій слух притупляється в цю мить, а бажання співпрацювати з вами зникає. Буде нормально, якщо ви зробите якість кроки, але давайте поговоримо про це пізніше;
§  не намагайтеся читати мені нотації. Ви будете здивовані, дізнавшись, що я чудово розумію, що таке «добре» і «погано»;
§  не змушуйте мені відчувати, що мої провини - - смертельний гріх: я повинен навчитися роботи помилки без відчуття, ніби я ні на що не придатний;
§  не вимагайте від мене пояснень, навіщо я це зробив: я інколи сам не розумію, чому чиню так, а не інакше;
§  не піддавайте надто великому іспитові мою чесність: заляканий, я легко перетворююся на брехуна;
§  не забувайте, що я люблю експериментувати: саме так я пізнаю світ, тому, будь ласка, змиріться з цим;
§  не захищайте мене від наслідків моїх власних помилок: я вчуся на власному досвіді;
§  не намагайтеся здихатися мене, коли я ставлю відверті запитання: якщо ви не будете давати на них відповіді, я шукатиму інформацію «на стороні»;
§  ніколи не натякайте, що ви - - досконалі і безгрішні: це дає мені відчуття марності спроб зрівнятися з вами;
§  нехай мої страхи не викликають у вас надмірного хвилювання, інакше я буду лякатися ще більше: покажіть мені, що таке мужність;
§  не забувайте, що я не можу успішно розвиватися без розуміння і підбадьорювання, але похвала, коли вона чесно отримана, іноді все ж забувається, а прочуханка, здається ніколи.
Ставтеся до мене так, як ви ставитися до своїх друзів.
Тоді я також стану вашим другом. Я вчуся, наслідуючи приклади, а не під впливом критики. і, крім того, я вас так сильно люблю. Будь ласка, ставтеся до мене з такою ж любов’ю.




Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Як любити свою дитину...